125. Magyar Bajnokság 1/2. rész

2020.08.09

A 125. Magyar Bajnokság első napjáról kérdeztük indulóinkat, de mielőtt még rátérnénk saját és edzőik értékeléseire, röviden összegezzük az első versenynap eredményeit. Lényegében egyesületünk összes indulója még utánpótlás korosztályba tartozik, és ennek fényében még nagyobb büszkeségre adnak okot sikereik! Szűcs Szabina (18) egyéni csúccsal (12.98m) nyerte a női hármasugrást, ezzel egyben teljesítette a Junior Világbajnokság kvalifikációs szintjét is. Női magasugrásban pedig 172 centit ugrott, ami idei szabadtéri legjobbja volt. Palkovits István (20) férfi 3000 méter akadályfutás magyar bajnoka lett, ideje (8:54.77). Magyarné Tarnóczy Virág (22) szintén női hármasugrásban tudott felülkerekedni saját magán és egyéni csúccsal (12.33m) a 6. helyezett lett. Barna Patrícia (17) női magasugrásban megközelítette egyéni csúcsát, 168 centit ugrott. Beregszászi Renáta (19) szintén centikkel maradt csak el eddigi legjobbjától női súlylökésben, eredménye 13.73m. Harkai Anna (16) a női súlylökés mezőny legfiatalabbjaként 11.69 métert lökött a felnőtt szerrel. És most lássuk, Ők hogyan élték meg a Felnőtt Magyar Bajnokságot!

Szűcs Szabina

"Ez a verseny számomra egy újabb nagy élmény volt. Nagyon élveztem, nem csak azért, mert egyéni csúcsot ugrottam és győztem, hanem mert végre pihent állapotban ugrottam és jól is versenyeztem. A magasugrásommal kapcsolatban a pozitívum, hogy már elindultam újra a jó irányba és kettő jó ugrásom is volt. Remélem a következő versenyen tudok még tovább javítani majd."

Edzője, Adamik Zoltán:

"Szabinánál hármasban a bajnoki cím volt a cél, ezt magabiztosan hozta is. Magasugrásban a javuló technikát és eredményt ( lesz ami lesz belőle) tűztük ki, ez is jó volt, a 172 centiméteres ugrásban sok volt még."

Palkovits István

"Ez a tegnapi verseny fontos volt a számomra, mert egy bajnoki címről volt szó, ezért nagyon meg akartam nyerni a versenyt. Mindezek mellet én egy egyéni csúccsal akartam volna nyerni, de ebben az idő most se állt mellém, előtte eset az eső és nagyon befülledt az idő. Mivel ez volt a harmadik akadályfutó versenyem, ezért még brutális elmaradásba vagyok, de nagyon igyekszem, hogy oda kerüljek egy európai élvonalra."

Edzője, Németh Gyula

"Itthon sajnos Pistinek nincs akadályon ellenfele, ezért próbálunk mindig az időre törekedni. A cél, hogy külföldi verseny lehetőséget kapjon egy menedzser által. Sajnos ez tegnap nem sikerült, mert esett az eső, aztán kisütött a nap, 35 fok lett, elképesztő pára tartalommal. Emiatt nem sikerült olyan jó időt futnia, mint legutóbb. Következő hétvégén a korosztályos magyar bajnokságon újra megpróbálunk olyan eredményt futni, amivel már külföldi versenyen indulhat, tehát egyértelműen az időre futunk és nem a helyezésre." 

Magyarné Tarnóczy Virág

"Fantasztikus verseny volt a tegnapi számomra, nemcsak azért mert megtudtam javítani az egyéni csúcsomat, hanem végre felszabadultan tudtam versenyezni! Nem görcsösen az izgalom miatt, ahogy az utóbbi időben csináltam, és ez olyan energia löketet adott, hogy ennek köszönhetem az új egyénimet! Úgy érzem tudtam volna még nagyobbat ugrani, de jövő héten lesz az U23as Országos Bajnokság, majd ott szeretnék még javítani az eredményemen! Tudtam, hogy az edzőmmel, Szivós Istvánnal, sikeres volt a felkészülésünk és a családom és a barátaim is nagyon szurkolnak nekem, ez szintén sokat segített!"

Edzője, Szívós István

"A tegnapi napra Virágtól azt vártam, hogy bátran, felszabadultan versenyezzen. Ezt sikerült is megvalósítania, amit bizonyít, hogy egyéni csúcsot ugrott. Végig koncentrált, de nem görcsölte el, ami eddig jellemző volt a versenyzésére. Úgy gondolom ezzel most átszakadt egy pszichés gát és bízom benne, hogy jövő héten az U23-as bajnokságon tovább tudja javítani az itt elért eredményét."

Beregszászi Renáta

"Kissé kettős érzésem van a versennyel kapcsolatban. Az eredményem csupán 7 centiméterrel van az egyéni csúcsom alatt, amit múlt héten sikerült teljesítenem, viszont 3 centivel csúsztam le a dobogóról, amit viszont nagyon sajnálok. Az egyetem miatt másfél hónapja költöztem Szegedre, ezzel együtt járt, hogy új edzőhöz kerültem, Eperjesi Laci bácsihoz. Nagyon élvezem a közös munkát, az új társaságot és hamar sikerült beilleszkednem ebbe a közegbe. A kecskeméti edzőtársaim és Adamik Zoli bácsi is hiányoznak, de a sok versenynek köszönhetően sokat találkozok velük."

Edzője,Adamik Zoltán

"Reni életében most nagy változás következett, hiszen Szegedre költözött és egy hónapja már Eperjesi Lászlóval készül. Így új kihívás számára az edző, a környezet és társak személyének a változása. Mindezek ellenére , nála is az előző verseny alapján egyéni csúcs és akár dobogó volt a cél a felnőttek között, ami nagyon picin múlt. "

Barna Patrícia

"A szombati verseny számomra egy nagyon jó tapasztalatszerzés volt. Kihagyás után (derékfájdalmak miatt másfél hónapig csak gyógytornázhatott- szerk.) ezek az első versenyeim és igaz, egy kicsit elszomorodtam, hogy az előző verseny alapján most nem sikerült átugranom újra a 172 cm-t, viszont nagyon jó kísérleteim voltak és ezért bizakodó vagyok a jövőre tekintve, mert a kellő verseny állapot még csak most kezd visszatérni."

Edzője, Adamik Zoltán

" Patríciánál is az egyéni csúcs volt a cél, hiszen még nagyon fiatal a felnőttek között, tehát a saját versenyzésére kellett figyelnie.  172 centire nagyon jókat ugrott, de most nem sikerült"

Harkai Anna

"Jól éreztem magam a versenyen. A felnőtt versenyek hangulata szokatlan számomra, de nagyon különleges volt látni Magyarország legismertebb atlétáit versenyzés közben. Sajnos az én teljesítményem nem felelt meg a vártnak."

Edzője, Adamik Zoltán
"Anna esetében az edzések alapján jobbat vártam, sajnos a magasugrás elhúzódása miatt nem értem oda ( Eperjesi Laci bácsi segített) , kapkodott, nem tudta hozni, amit tud. Viszont ő még csak első éves ifi, érthető volt a megilletődöttség."
© KARC Atlétika. Minden jog fenntartva.
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el