125. Magyar Bajnokság 2/2.

2020.08.18

A 125. Magyar Bajnokság második napján is megkérdeztük indulóinkat, hogyan érezték magukat a verseny során. A képeket köszönjük Schaffer Tamásnak.

Fazekas Milán 

Milán 5000 méter síkfutás versenyszámban állt rajthoz, ahol a második helyet sikerült megszereznie.

"Nagyon vártam a hétvégét, hisz előtte 5 hónapig nem volt verseny. November óta keményen dolgoztunk, hogy jól sikerüljön az idény, amit pár hét híján végig is csináltunk. A 2-3. helyre 6-an voltunk hasonló képességűek, tudtam, hogy mindenki 100m-en belül lesz a célba érkezéskor. A legjobb forgatókönyv szerint alakult a verseny és mind mentálisan, mind fizikailag jó formában voltam. Az utolsó 60-on belüli kör mindent eldöntött... Hatalmas öröm volt a célbaérkezés, hisz 2011-óta, 9 éve edzek, készülök egy ilyen eredményre."

Barna Patrícia

Patrícia vasárnap női távolugrásban próbálta ki magát a felnőttek között, ahol sajnos nem sikerült döntőbe jutnia.

"Sajnos a vasárnapi nap nem úgy sikerült ahogy elterveztem. Egy jó bemelegítés után volt két elég rossz ugrásom amit valószínűleg fejben nem raktam össze. A harmadik, vagyis az utolsó ugrásomra fejben összeszedtem magam és lett egy jobb ugrásom de az sajnos érvénytelen lett, így nem kerültem a döntőbe."

Szűcs Szabina

Szabina Patríciához hasonlóan vasárnap távolugrásban indult, ahol a 7. helyen végzett.

"Sajnos a távolugrásommal vannak gondjaink, de hétvégén már sikerült egyes technikai elemeket kijavítani, ennek örülök. Ami viszont a legpozitívabb, hogy a második ugrásom után meg nem voltam bent a nyolcas döntőben és sikerült a harmadik ugrásomra összeszednem magam. Ami kicsit elszomorít, hogy ez az ugrásom lett a végleges eredményem is."

Fekete István

István férfi súlylökésben állt a körbe, ahol felnőtt szerrel nagyon jó bemelegítést követően, élesben az 5. lett.

"A hétvégi versenyen semmi sem befolyásolt. A verseny, az idő is tökéletes volt. Nincs meg a kellő rutin, ahogy kezeljem a versenyeket. A cél először 17m majd 17,50m lett volna. Százalékban kifejezve egy 50-70% mondanék, amit ki tudtam magamból hozni. Jóval több is ment volna. Hétvégén a cél elsősorban megnyerni a korosztályos bajnokságot, a második, hogy stabil sorozattal ,18,50-19, 50m között tudjak lökni. "

© KARC Atlétika. Minden jog fenntartva.
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el